söndag 14 juli 2013

Här igen

Håller på att svara på alla era fina kommentarer, jag tycker att detta ska vara en personlig blogg där jag får skriva det jag känner, ni får kommentera och att jag sedan kan svara nått.
Men vill i alla fall återigen säga tack, de gör mig glad och många kommentarer motiverar att fortsätta kämpa.
Så glöm inte att fortsätta kommentera!

Har inte varit ute i spåret idag, men har gjort situp, armhävningar och rygglyft istället, För nått behöver man ju göra!

Funderar på att ha en frågestund snart, så fundera gärna ut några bra frågor och var inte rädda för att ställa dem då. Mer info kommer snart.

Nu ska jag fortsätta svara på era kommentarer.

//Hanna

2 kommentarer:

  1. Hej Hanna, intressant med frågestund, det ser jag fram emot! Skönt att du mår bättre också! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tänkte att det kunde vara lite kul med en frågestund, hoppas på att jag får några intressanta frågor! :)

      //Hanna

      Radera