lördag 24 augusti 2013

Oj

Nu har jag tydligen tagit lite sommarlov från bloggen och det märks på antalet besökare också.
Men nu börjar de normala rutinerna med skola och jobb komma tillbaka så nu ska jag komma igång med bloggen också. Hoppas att ni läsare kommer tillbaka?

Har lite planer som jag tänkte lägga upp om, kommentera gärna om ni tycker om idéerna eller om ni har egna idéer om vad jag ska skriva om den närmaste tiden. För om det kommer några fler idéer om vad jag kan skriva om kan det bli en vecka till.

Dag 1: Hur kunde vikten bli såhär?
Dag 2: Hur är det att vara överviktig?
Dag 3: När kläderna inte längre passar
Dag 4: Varför startade jag denna blogg?
Dag 5: Vad är jag mest missnöjd med, varför?
Dag 6: Vad är jag mest nöjd med, varför?
Dag 7: Frågestund för er läsare!

//Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar