onsdag 12 juni 2013

Ännu en viktblogg....

Det finns sådana här bloggar överallt.
Nästan alla om samma sak, träning eller vikt.
Men här kommer ännu en till sån blogg, nämligen MIN blogg.
Jag tänkte använda denna som ett redskap för att komma till min drömkropp.
För jag trivs inte i den kropp jag nu lever i.

Dessa mått ni nu ska få läsa är jag inte stolt över, snarare tvärt om.
Men jag ska ändra på det.
Bilder på hur min kropp ser ut kommer imorgon!

Här kommer lite mått från dagens mätning, vilket är min första mätning. 12/6-13
Vikt: 148.4 kg
Längd: 1.79 m

BMI: ca 46.3

Midja: 119 cm
Buken: 138 cm
Rumpa: 137 cm
Under byst: 122 cm
Överarm: 47 cm
Underarm: 33 cm
Handled: 21 cm
Hals: 43 cm
Lår: 85 cm
Vad: 55 cm
Vrist: 30 cm

Kilon kvar till målvikten: 63.4
Min målvikt är 85kg, jag är som ni förstår ganska lång för att vara tjej. Så jag vet att jag alltid kommer att väga mer än mina vänner...

//Hanna


2 kommentarer:

  1. Det viktiga är ju att ha bestämt sig och att göra nåt åt saken liksom, och det har du gjort :) Jag med, som också har många, många kilon att gå ner. Du ska se att du fixar det, har också anmält mig i utmaningen via Kiwiws sida, så vi får heja på varandra nu :)

    SvaraRadera